JURY

Poznaj jurorów IAB MIXX Awards 2023!

Daniel Czok, Przewodniczący Jury

Dyrektor Marketingu, LG Electronics Polska

27 lat doświadczenia w marketingu międzynarodowych firm z branży RTV/AGD/Foto/IT/Mobile. Pasjonat budowania brandu, efektywnego działania, konwersji sprzedaży, wysokiego ROAS z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji, integracji działań omnichannelu i galopującej transformacji digitalowej.

 

Anna Podskarbi, Wiceprzewodnicząca Jury

New Business & Marketing Director, EssenceMediacom

Od 20 lat jestem zaangażowana w rozwój branży reklamowej w Polsce. Doświadczenie w mediach i marketingu zdobyłam w agencjach Initiative i OMD Group, gdzie przez ponad 12 lat zarządzałam z sukcesami agencją OMD Optimum Media. Agencja pod moimi skrzydłami w każdym roku zdobywała nagrody we wszystkich znaczących konkursach marketingowych za realizowane kampanie (w tym Grand Prix Effie i Digitalowa Agencja Roku od IAB Mixx Awards) oraz najwyższe noty w raportach branżowych za wyniki biznesowe. Od połowy tego roku w EssenceMediacom pełnię rolę New Business&Marketing Directora. Byłam wielokrotną jurorką w konkursach: Cannes Media Lions 2022, Effie Polska, Mixx Awards, Innovation, Media Trendy. Jestem od lat zaangażowana w prace Komitetu Organizacyjnego Effie i inicjatywy szkoleniowe SAR. Zostałam 2 x wyróżniona 3. miejscem w konkursie Ad Wo/man 2020 i 2022.

Marek Rosłan, Wiceprzewodniczący Jury

Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi

Psycholog społeczny, badacz i strateg, od 2012 w Saatchi & Saatchi. Współtwórca kampanii nagrodzonych kilkudziesięcioma nagrodami, w tym brązowym lwem w Cannes, 22 Effie i 8 MIXX Awards. Juror Effie, MIXX i Young Creatives, prelegent na Kongresach Badaczy, członek PTBRiO, posiadacz certyfikatu DIMAQ. Po pracy czyta, gra na basie i pisze eseje o zwierzętach.

Wioleta Adamiec

Digital Manager, Henkel Polska

Od prawie 10 lattzwiązana z marketingiem. W Henklu odpowiada za wdrożenie i optymalizację strategii digitalowej dla marek z kategorii domowych środków czystości oraz kosmetyków do włosów, rozwój nowych kanałów komunikacji online (m.in. social media, e-mail marketing) oraz wsparcie działań sprzedażowych w e-commerce. W kampaniach łączy kreatywne podejście z analitycznym zacięciem. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, SGHu, posiadaczka certyfikatu Dimaq Professional.

Joanna Berlińska

Head of PR & Communications, Founder, Lightscape sp. z o.o.

Założycielka i współwłaścicielka agencji PR Lightscape, specjalizującej się w działaniach w sieci. Szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska. Trenerka, autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona brandów, z którymi współpracowała, należą m.in. Intrum, Hitachi ABB, CEDC, Grupa Inelo, PKO Leasing, Librus, Linux, Aviva, Idea Bank, Expander, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, UMCS w Lublinie. Ukończyła Stosunki Międzynarodowe i Marketing oraz studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional.

Ignacy Bochiński

Partner, KERRIS

Współwłaściciel Agencji Digital KERRIS. Z firmą związany jest od 9 lat, w czasie których realizował projekty dla takich klientów jak BNP Paribas, Lisner, TAURON, Roche, Tołpa Bonduelle, Stock. W roli anioła biznesu wspiera projekt Patyna.pl Jest członkiem rady nadzorczej Fundacji Bochińskich, której celem jest promocja wzornictwa przemysłowego, oraz polskiej myśli projektowej. Od 2023 roku zasiada w sądzie koleżeńskim SAR

Michał Brewczyński

Digital & E-commerce Lead, Philips Polska

Ekspert z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, wcześniej przez większość kariery związany z agencjami mediowymi z sieci Omnicom. Prywatnie amator padla i tenisa.

Krzysztof Dumbal

Programmatic & Digital Investment Director, Arena Media (brand: Havas Programmatic Hub)

Posiadam 15-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w internecie. Jestem odpowiedzialny za prowadzenie komórki Havas Programmatic Hub, negocjacje z działami sprzedaży mediów interaktywnych oraz rozwój produktu digital. Posiadam bogate doświadczenie w digital marketingu. W swojej karierze zarządzałem zespołami search, performance, mobile oraz digital planning&buying. Byłem także odpowiedzialny za prowadzenie projektów konsultingowych na rynku CEE z zakresu direct responce marketingu. Wdrażałem strategie i tworzyłem kanały sprzedaży online dla takich marek, jak AXA, KIA/Hyundai, Red Bull, Microsoft, Emirates czy PKO BP. Jestem absolwentem Wydziału Zarządzania UMCS oraz Edinboro University of Pennsylvania, USA.

Marta Dunin

Strategy Digital Media Manager, Grupa Żywiec

Jako Strategy Digital Media Manager w Grupie Żywiec odpowiada za wdrożenie i optymalizację strategii digitalowej brandów Żywiec i Desperados. Leaduje projekty dla całego portfolio oparte na efektywności kreacji, m.in. DCO i creative excellence. W kampaniach opiera się na DDM i efektywności taktyk mediowych. Często wykorzystuje nieszablonowe rozwiązania dla wzbogacenia komunikacji.
Od blisko 10 lat związana z marketingiem. Swoje doświadczenie zdobywała w największych domach mediowych (Starcom, Wavemaker, IPG). Budowała start-upowy magazyn internetowy, którego przez 2 lata była redaktorką naczelną.
Pracowała dla: Spotify, Honda, 3M, BLIK, Jeronimo Martins, Avon, Ryobi, TOUS, Orkla, Bakoma, Galderma, Froneri, Compeed i wielu innych.

Jacek Dymkowski

Managing Director PL&CEE, Reprise Digital

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie.

Dagmara Gadomska

General Manager, Publicis Worldwide Polska 

Paweł Gala

CEO, Wavemaker

Od 2019 zarządza Wavemaker w Polsce. Z agencją związany od 2000 roku. W trakcie swojej kariery odpowiadał m.in. za obszar nowego biznesu w Polsce i CEE, Talent Management, obsługę klienta oraz marketing agencji. Aktywnie angażuje się w rozwój branży i promowanie najwyższych standardów. Był jurorem EFFIE, Mixx Awards, zasiadał również w komitetach organizacyjnych tych konkursów. Wieloletni prelegent Forum IAB. Otrzymał tytuł AdMan manazynu Press w 2020 roku.

Mateusz Garbarczyk

Strategy & Innovation Manager, Value Media

Z zawodu strateg, z wykształcenia i zamiłowania psycholog. Od 9 lat związany z domem mediowym Value Media, gdzie odpowiada za opiekę strategiczną nad Klientami oraz edukację i rozwój kompetencji strategicznych w zespołach. Dwukrotny zwycięzca polskiej edycji Cannes Young Creatives w kategorii Media oraz współtwórca kampanii nagradzanych w Mixx Awards (w tym złota statuetka), Effie, The Drum czy Złotych Spinaczach. Wolny czas to w dużej mierze książki i powroty na rodzinne Podlasie.

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Anna Gumkowska

Digital Strategy Director, TVN Warner Bros. Discovery

Od 14 lat „robi internety”. Najpierw w Gazeta.pl, potem w WP.pl, obecnie w TVN. Układa strategie, analizuje efektywność, zna online od podszewki. Obecnie pasjonatka AI. Swój doktorat poświęciła computer mediated communication.

Agnieszka Heidrich

Strategy Director, Dentsu Creative

 

Anna Iller

CMO, Board Member, Super Menu by Anna Lewandowska

Przez 13 lat związana była z Allegro, w którym odpowiadała zarówno za największy brandend contentowy projekt „LEGENDY POLSKIE”, poprzez tworzenie największej ilości treści content marketingowych dla jednej marki, stworzenie własnego programu afiliacyjnego Allegro, po odpowiedzialność za komunikację najważniejszych produktów marki takich jak „Allegro Smart”, „Allegro Pay”.
Jurorka konkursów branżowych „IAB MIXX AWARDS”, „PERFORMANCE DIAMONDS”, „TIMECODE AKCJA ANIMACJA”
Aktualnie CMO i Członek Zarządu Super Menu by Anna Lewandowska.

Iwona Jarosińska-Opiela

Brand Manager, Bank BNP Paribas

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu branży finansowej. Odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowych i prowadzenie projektów komunikacyjnych do klientów indywidualnych, jaki i biznesowych. Fanka feminatywów i prostego języka w komunikacji.

Liderka projektów społecznych, jak i nagradzanych kampanii marketingowych. W 2021 r. srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence, kampania “Gdzie są nasze patronki” wyróżnienie w Cannes Lions, srebrne EFFIE w 2022 i liczne nagrody: KTR, Innovation, Golden Arrow, Kreatury; kampania “Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” srebrna nagroda MIXX Awards.

Adam Kaliszewski

Director, Head of Digital Practice, Solski Communications

2 dekady doświadczenia w komunikacji: PR, Digital PR i Social Media, po stronie agencji i klienta. Szef zespołu Digital w renomowanej agencji Solski Communications (afiliowana z bcw). Szef Grupy Roboczej Social Media przy IAB Polska, członek Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska.

Sylwia Kaska

Head of Sales, Proxi.cloud sp. z o.o.

Blisko 13 lat doświadczenia w mediach (prasa /TV/digital) oraz produkcji materiałów wideo ukształtowało mnie jako osobę posiadającą szeroką wiedzę na temat trendów w branży reklamy. Ostatnio przez 5,5 roku zarządzałam działem sprzedaży digitalowej firmy YOC Poland oraz budowałam jej świadomość biznesową na rynku. Obecnie zajmuję pozycję Head of Sales w Proxi.cloud – platformie wiedzy o zachowaniu użytnowników, edukując rynek odnośnie wykorzystania ich w reklamie digital i przekładania na ruch w POS. Dodatkowe osiągnięcia:
– vice szef grupy roboczej MOBILE IAB POLSKA w latach 2021/22/23
– trener DIMAQ Mobile Marketing – 2022/2023
– prelegent konferencji Mobile Trends for Experts – 2022
– pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA – 2022
– prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA – 2022
– prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Michał Kawa

Marketing Manager, Lorenz

Marketing Manager z 14 letnim doświadczeniem w branży FMCG. Odpowiedzialny za rozwój strategiczny marek Lorenz i wdrażanie nowych produktów i marek.
Realizował kampanie 360, które zdobywały nagrody branżowe i wykorzystywały nowe rozwiązania mediowe. Poprzez swoją otwartość na nowe, innowacyjne rozwiązania w kanałach digital, umożliwia opiekowanym przez siebie markom tj. Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki skuteczne dotarcie do młodych grup docelowych. Aktywnie buduje też kompetencje marek w gamingu np. poprzez organizacje dedykowanego turnieju Valorant Crunchips Cup. Prywatnie spokojny mąż i ojciec oraz uwielbiający rywalizację siatkarz i planszówkowiec.

Patrycja Kościołowska

Digital Strategy & Innovation Director, dentsu / iProspect

Jestem strategiem, konsultantem i liderem zespołów z obszaru GROWTH, ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu & customer experience. Wierzę, że strategia ma sens tylko wtedy, gdy jest połączona z egzekucją. Obecnie pełnię funkcję Digital Strategy & Innovation Director w dentsu Polska.

Moje doświadczenie obejmuje bezpośrednią pracę z klientem, zarządzanie zespołami, ale przede wszystkim obszar strategiczny, w którym nieustannie szukam nowych rozwiązań, aby osiągać postawione przez klientów cele biznesowe.

Po godzinach jestem Mentorem w ramach fundacji Digital University.

Więcej na moim profilu na Linkedin

Wojciech Kowalczyk

Zastępca Dyrektora, Biuro Reklamy TVP

W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB oraz Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej MOC TV. W mediach od 20 lat. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat.

Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk

Media Manager EU, Pepco

Z branżą reklamową związana jestem od ponad 10 lat, specjalizuję się w strategii komunikacji marki w mediach online. Jako Media Manager Europe w Pepco, do którego dołączyłam ponad 3,5 lat temu, odpowiadam za budowanie i rozwój strategii mediowej dla wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej jak i Zachodniej, w tym również za otwarcia nowych rynków. Swoją karierę zawodową po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim zaczynałam jako dziennikarka radiowa w IAR. W kolejnych latach byłam związana z domami mediowymi MEC oraz Carat, gdzie odpowiadałam za obsługę takich marek jak Orange czy Philips, z którymi zrealizowałam szereg kampanii reklamowych, w tym nagradzanych statuetkami Effie czy Mixx Awards.

Adam Kręgielewski

Head of Strategy & Social Media, Labcon (Group One)

Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media. W agencji Labcon (Group One) odpowiada za strategię, media społecznościowe oraz innowacje.

Adrianna Kubik

Business Director & Board Member, They.pl

Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, egzekucja: content, social media, influencer marketing, planowanie i zakup mediów, performance marketing, lead generation, e-CRM, digital consulting. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Maria Kuc-Jędrzejewska

Senior Media Manager CE, Kenvue

Ekspertka w obszarze strategii brandowej i mediowej. Ponad 15 letnie doświadczenie z branż FMCG, leków OTC, branży alkoholowej. Członkini Rady Programowej IAB. Od 12 lat związana z Kenvue (dawniej Johnson and Johnson). Odpowiada za budowanie strategii mediowej oraz jej egzekucję na rynkach Europy Środkowej. Z sukcesem przeprowadziła transformcję od modelu 100% TV do 100% digital. Prowadzone przez nią kampanie zdobyły szereg nagród, m.in. EFFIE, MIXX Awards, Golden Arrow.

Barbara Kucharczyk

Digital Innovation Team Manager, Żabka Polska Sp. z o.o.

Marketerka, od 7 lat związana z branżą retail. Swoją karierę rozpoczynała od produkcji filmowej, w agencji Black Rabbit, następnie tworzyła content w Lifetube . Po kilku latach pracy w agencjach, przeszła na drugą stronę mocy i zaczęła pracę po stronie klienta. Aktualnie Digital Innovation Team Manager w Żabka Polska, gdzie zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań digitalowych, zarówno w aplikacji, jak i digitalu ogólnie.

Beata Magdziarz

Chief Digital Officer, Havas Media Group

W Havas Media Group odpowiada za strategię i rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych we wszystkich spółkach. To ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication. W latach 2018–2021 była odpowiedzialna za e commerce i działania performance w T Mobile na stanowisku Head of Digital Media & eCommerce Sale, gdzie zarządzała zespołem ekspertów i koordynowała współpracę z agencjami mediowymi i kreatywnymi. Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards, Innovation, Mixx Awards. Prowadzi inicjatywy propagujące Digital Marketing. Założyła fundację „Her Digital Bar”, wspierającą młode talenty i propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej oraz digital marketingu.

Krzysztof Majkowski

Senior Business Integration Manager Creative & Influence, YOTTA (Publicis)

Posiada 19-letnie doświadczenie w insightach, badaniach komunikacji, rynku i konsumentów, analityce i nowych technologiach. W Publicis Groupe od 2018 roku. Z wykształcenia ekonomista, absolwent kierunku “Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne” na SGH. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowanymi, międzynarodowymi zespołami składającymi się z badaczy, analityków i programistów. Keynote speaker i członek PTBRiO. Wcześniej pracował w Ipsos, Nielsen, NM Incite, Face Group (Londyn), Gemius. W swojej karierze pracował m.in. dla klientów takich jak: Wedel, Nestle, Sony, AT&T, AkzoNobel, Kraft/Mondelez, TP SA, Orange, TVP SA, mBank, Jeronimo Martins, Carrefour, Real, ReckittBenckiser, Diageo i Barclays.

Michał Małecki

Kierownik Marketingu B2C, Wirtualna Polska Media

Od 12 lat związany z branżą mediowo-marketingową. Kompetencje zdobywał m.in. w agencjach marketingowych i największych grupach medialnych w Polsce, pracując z największymi klientami i markami takimi jak: adidas, Polkomtel czy Mattel. Aktualnie kieruje marketingiem B2C w Wirtualnej Polsce, współtworząc takie projekty jak #Wszechmocne czy Plebiscyt TopSeriale.

Marta Markowska

Ekspert ds kluczowych projektów w kanałach elektronicznych, mBank

W mBanku odpowiedzialna za rozwój strategii e-commerce dla klientów detalicznych, w ramach której koncentruje się na rozwoju nowych kanałów i zwiększaniu efektywności cyfrowej sprzedaży, zgodnie z ideą Customer Journey. Posiada szerokie, ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations, które zdobywała zarówno po stronie klientów jak i agencji digital. Pracowała także w mediach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w projektach organizacji branżowych i grupach roboczych. Prowadzi zajęcia dla studentów z zakresu strategii marketingowych. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Jarosław Miszczak

Co Managing Director, Bluerank

wiodącej agencji digital 360. Posiada 18-letnie doświadczenie w branży, które wykorzystuje wspierając 120-osobowy zespół agencji w dostarczaniu najbardziej efektywnych rozwiązań reklamowych dla ponad setki klientów. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach takich jak Forum IAB, Think With Google czy E-commerce standard. Prywatnie ojciec dwóch córek, pasjonat fotografii.

Aleksander Mroczek

Performance Strategy Director, IPG Mediabrands

Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży digital doskonaliłem swoje umiejętności w zakresie zarządzania kampaniami, optymalizacji i strategii zarówno ze strony domu mediowego (SalesTube – Group One, Reprise – Mediabrands), jak i wydawcy (Wirtualna Polska). Moja wiedza obejmuje wiele obszarów, w tym platformy wyszukiwania, display, mobilne i wideo, co pozwala mi opracowywać i realizować kompleksowe kampanie internetowe, które przynoszą rezultaty. Jestem pasjonatem śledzenia pojawiających się trendów i technologii w przestrzeni cyfrowej i mam doświadczenie w szybkim dostosowywaniu się do zmian w branży. Dzięki bogatemu portfolio osiągnięć w zakresie generowania wzrostu przychodów i zwiększania zaangażowania klientów, jestem zdeterminowany w dalszy rozwój zawodowy i wywieranie istotnego wpływu na środowisko digitalowe.

Maciej Musiał

Senior Digital Project Manager IO, Adamed Pharma

13 lat pracuje w Digital Marketingu, Swoją przygodę rozpocząłem w Ringier Axel Springer Polska, potem w moim życiu przyszedł czas na agencje i prace przy kampaniach dla takich klientów jak Tyskie (5stadion), Winiary (Żyj smacznie i zdrowo), UPC itp. Od 7 lat zarządzam projektami digital w branży farmaceutycznej. Skierowane są one do konsumentów, ale również do lekarzy i farmaceutów. Więcej na https://www.linkedin.com/in/musialmaciej/

Marek Myślicki

Chief Growth Officer, Stor9

Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów w tym Best In Show MIXX Awards 2019.

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu Sp. z o.o.

Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska – początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A.
Prelegent na konferencjach (Cyberresearch, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor “”Raportu Strategicznego IAB”” oraz Leksykonu “”Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych””
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii.

Dagmara Olchowik

Principal Analytical Consultant, Google

W Google od prawie 5 lat współpracuje z największymi klientami z branży retail w Polsce. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu online i analityce internetowej, zdobyte zarówno w pracy agencyjnej, jak i po stronie klienta. Pomagała budować i realizować strategie marketingowe online dla wielu znanych marek – polskich i nie tylko. Zajmowała się również tworzeniem niestandardowych rozwiązań analitycznych oraz automotyzacyjnych, które odpowiadały indywidualnym potrzebom klientów.

Obecnie zajmuje się wsparciem największych marek z branży retail w zakresie efektywnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi Google. Jest zadeklarowaną zwolenniczką pracy z danymi, którą uważa za podstawę podczas planowania strategicznego i podejmowania decyzji biznesowych.

Aleksandra Pastwa

Digital Marketing Manager North&Eastern Europe, Unilever

Od ponad 12 lat pracuję w marketingu i reklamie, zarówno w domach mediowych (Mindshare, Media Direction), jak i po stronie reklamodawcy (Bionorica, Unilever).
Planowałam strategię i taktykę komunikacji dla takich marek, jak Lufthansa, Booking.com, Zalando, Disney czy LG, a także specjalistycznych marek leków OTC, jak Sinupret, Imupret czy Klimadynon. Prowadziłam kampanie nastawione na efektywność sprzedażową, ale też takie, które przede wszystkim mają wzbudzać emocje i budować świadomość marki.
Aktualnie pracuję w Unilever, zarządzając obszarem Digital regionu Europy Środkowo-Wschodniej dla marek B2B – Unilever Food Solutions.
W digitalu najbardziej cenię możliwość mierzenia efektów i ich realnego wpływu na biznes.
Staram się angażować w digital wszystkie działy i prowadzić wymianę inspiracji w multidyscyplinarnych zespołach. Pasjonuję się metodykami Agile i User Experience, wprowadzam je też w biznesie.
Jestem absolwentką międzynarodowych stosunków gospodarczych na SGH oraz iberystyki na UW.

Tomasz Perkowski

Digital Investments Director, Mediahub Poland

Digital jest moim naturalnym środowiskiem, z którym jestem związany przez cały okres pracy w mediach. Od 2007 pracuję domu mediowym Mediahub.
Miałem okazję pracować z klientami z wielu branż, których potrzeby i cele są skrajnie różne co pozwoliło mi zdobyć doświadczenie w realizacji projektów wizerunkowych, e-commerce a także w tematach influencerskich i gamingu.

Agnieszka Petla

Digital Strategy Lead, OMD

Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Swoje doświadczenie zbierała m.in. w trakcie wieloletniej pracy dla klientów z sektora motoryzacyjnego, rozwijając się w obszarze długoterminowego budowania relacji z marką.

Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023.

W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowacji.

Karolina Pietz Drapińska

Marketing & PR Director, Komputronik

Angażujący lider z doświadczeniem w obszarze zarządzania, w szczególności zespołami marketingu oraz nowych technologii. Ekspert komunikacji marketingowej oraz e-commerce nastawiony na optymalizację i konwersję. Posiadający umiejętności strategicznego myślenia, doboru efektywnych narzędzi online i offline oraz skutecznej realizacji założonych celów dzięki zdolnościom budowania trwałych zespołów i kreowaniu pracy twórczej i efektywnej jednocześnie.

Praktyk współpracujący z najsilniejszymi markami, biorący udział w projektach strategicznych, zarządzający wielomilionowymi budżetami w relacji B2B i B2C. Specjalista działający przez pryzmat realizacji strategii i efektów, z łatwością rozumienia procesów biznesowych i kreatywnego myślenia.

Dynamiczny manager kierujący projektami myśląc perspektywicznie i wykorzystujący metodologie AGILE. Tworzący od podstaw oraz optymalizujący istniejące struktury i procesy niezbędne do optymalnego funkcjonowania. Posiada potwierdzoną doświadczeniem umiejętność tworzenia i kontrolowania budżetu z uwzględnieniem ROI oraz wypracowane metody przywódcze i organizacyjne pozwalające na tworzenie i realizację najwyższej jakości produktów i usług.

Dawid Pożoga

CMO – Marketing Director, Rankomat

Dołączyłem do Rankomat w 2021 jako Chief Marketing Officer. Jestem członkiem teamu zarządzającego i odpowiadam za wszystkie działania marketingowe, zarówno w obszarze brand, jak i digital – w tym performance, SEO, CRM, a także działania redakcyjne i social media. Przed dołączeniem do Rankomatu, do września 2021 jako Head of Marketing odpowiadałem za obszar marketingu na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w Zalando. Do 2018 roku Dawid pracowałem jako Business Director w MediaCom oraz Marketing & Communications Manager w CI Games.

Tomasz Przeździecki

CEO, _game changer

– 13 lat w groupM
– 1 rok w grupie polsat
– od 2 lat tworzy pierwsza i najlepsza agencje metaverse w polsce.
Nagradzane kampanie 360,
Pierwsze effie w polsce za kampanie gamingowa dla wilkonsa
Najlepsze i najbardziej nagradzane kampanie za metaverse

Damian Rezner

​Dyrektor operacyjny (COO), Screen Network

Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od 18 lat zaangażowany w rozwój rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Odpowiedzialny za wdrożenie wielu nagradzanych kampanii reklamowych łączących świat offline i online w tym wykorzystujących możliwości AI, Deep learning oraz technologię 3D

Monika Rodriguez

Group Account Director, Sales&More SA

12 lat doświadczenia w marketingu online. Posiadam szeroką wiedzę we wszystkich obszarach digital marketingu – od działań content marketingowych i współpracy z influencerami.

Ostatnie 6 lat w Sales&More budowanie strategii wzrost w obrębie różnych KPI (sprzedaż/ wizerunek) w kanałach digital.

Wykorzystanie martechu do analizy, wyciągania insightów oraz skalowania biznesu klienta.

 

Anna Rodzik

Media & Connections Manager Poland & Baltics, The Coca – Cola Company

Z branżą mediową związana jestem blisko 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w sieciowych domach mediowych realizując strategie komunikacyjne dla czołowych reklamodawców, rekrutacyjnych się wśród korporacji międzynarodowych i lokalnego biznesu. Razem z moim zespołem miałam przyjemność zdobywać nagrody na prestiżowych konkursach na najefektywniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie reklamowe na polskim rynku (EFFIE, Innovations i MIXX Awards). Obecnie odpowiadam za media i digital w Polsce i krajach bałtyckich w The Coca Cola Company. Wcześniej podobna role pełniłam w Colgate Palmolive odpowiadając za 17 rynkowy Europy Środkowo – Wschodniej i Adrii. Od blisko 10 lat wykładam na dwóch kierunkach studiów podyplomowych SGH, szkoląc z szeroko pojętego marketingu mediów, komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Uczestnik i prelegent licznych konferencji branżowych.

Magda Rokicka

Head of Social Media, Euvic Media

Prywatnie i zawodowo entuzjastka social media i marketingu!
Ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingowej, w czym ponad 8 w domach mediowych przy kampaniach związanych z szeroko pojętymi social mediami (META/Twitter/TikTok/Linkedlin/Spotify/Pinterest), a także projektami z udziałem influencerów czy content merketingu. Posiadam doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem oraz w koordynowaniu poszczególnych projektów, również z sektora e-commerce i performance marketingu.

Jestem również członkiem grup roboczych IAB Polska (Social Media/E-commerce), a także gościnnie prowadzę zajęcia z marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz prowadzę szkolenia branżowe.

Wśród klientów i brandów , dla których pracowałam są m.in. Super-Pharm, Rossmann, KAZAR, Calypso, DUKA, Dom Development, PIA MARKET.

Sławomir Skowerski

Content&Copy Lead, GoldenSubmarine

Od zawsze słowny facet. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości contentu, copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji. Na koncie posiadam nagrody i nominacje w konkursach marketingowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow. Od 2018 roku szczęśliwy posiadacz DIMAQa. W tym roku rozpocząłem 4 kadencję na fotelu arbitra Komisji Etyki Reklamy.

Magdalena Słoniewska

Head of Marketing (VAN/VEPL), Mercedes-Benz Polska

Ekspertka i liderka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Posiada silne kompetencje marketingowe, które zdobywała zarówno na poziomie lokalnym, jak i regionalnym. W trakcie swojej kariery pracowała dla różnych marek (Skoda Auto Polska, General Motors, Chevrolet, Mercedes-Benz Polska), co pozwoliło jej wzmocnić holistyczne spojrzenie marketingowe 360 stopni na całą branżę motoryzacyjną. Wdrażając działania marketingowe online lub offline zawsze koncentruje się na targetowanych i osiągniętych wskaźnikach KPI. Szczególny nacisk kładzie na analizę i śledzenie zwrotu z inwestycji marketingowych.

Krzysztof Sobieszek

Agency Partnerships Lead, CEE, META

Obecnie w Meta odpowiada za współpracę z agencjami w regionie CEE. Wcześniej odpowiedzialny za obszar doradztwa transformacji cyfrowej dla Klientów Publicis Groupe. Konsultant i strateg z 18-letnim doświadczeniem związany z branżą digital, badaniami i analityką. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jaki dyrektor strategii i badań, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 12 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji z ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute.

Konrad Sochan

Biddable Media & Technology Director, Sigma

Swoje doświadczenie zdobywałem w największych domach mediowych od 2012 r. Pracowałem w GroupM, OMD, Publicis. Aktualnie postawiłem cały dział Digital w Sigma. Opowiadam za cały zakup SocialMedia oraz Programmatic oraz traffic i analitykę. Pracowałem od początku w działaniach związanych z programmatic gdzie testowałem wszystkie możliwości oraz Bety.

Tomasz Stanek

Head of media & digital, PL&EE Hygiene, Reckitt (Hygiene Home)

Ekspert z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, które zdobywał pracując zarówno po stronie agencji mediowych, jak i reklamodawcy. W trakcie swojej kariery współpracował z markami reprezentującymi wiele kategorii. Wśród obsługiwanych przez niego klientów warto wymienić m.in. Mondelez, Grupę Żywiec, Kompanię Piwowarską, Orlen, PGE, Mattell, Bank Millennium, Warner Bros, Kino Świat czy Lactalis. Jego specjalizacją są media oraz szeroko rozumiana komunikacja marketingowa napędzana danymi.
W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na efektywność działań marketingowych budowaną w oparciu o fact-based marketing, solidną analitykę oraz optymalizację. Współtwórca kampanii nagradzanych m.in. w konkursach Effie oraz Mixx Awards.

Agata Struzik-Piasta

Communication Partner, Roche Polska

Obecnie pracuje na stanowisku Communication Partnera w firmie farmaceutycznej Roche Polska. Odpowiadam za media społecznościowe Roche (Linkedin, Twitter, YouTube) oraz za realizację kampani edukacyjnych skierowanych do pacjentów (często na Facebooku oraz Instagramie) oraz nadzoruję kampanie z influecnerami. Wcześniej miałam stanowisko Digital Communciation Specialist, gdzie zajmowałam się aplikacjami mobilnymi skierowanymi do pacjentów i lekarzy.
Certyfikat DIMAQ zdałam w 2017 (nieustannie go recertyfikuję) i od tego czasu interesuję się mediami cyfrowymi, a ostatnio (oczywiście jak wszyscy :)) rozwojem AI.
Od 10 lat związania zawodowo z PR i komunikacją w obszarze zdrowia. Jestem absolwentką dziennikarstwa i PR na Uniersytecie Warszawskim oraz zdrowia publicznego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Krzysztof Szatecki

VP | Digital Aquisition Head | Strategy and Business Development Director, Bank Handlowy / Citibank

Z zawodu i pasji marketer z ponad 13-letnim doświadczeniem skupiony na dostarczaniu realnej i policzalnej wartości biznesowej z działań marketingowych. Zafascynowany analityką internetową oraz możliwościami wykorzystywania danych w kampaniach reklamowych. Mentor dla młodych talentów w budowaniu skutecznej kariery w marketingu w ramach AwansujwMarketingu.pl . Prywatnie współzałożyciel (z bratem) szkoły rycerskiej Centrum Dawnych Sztuk Walk CDSW.pl i kilkukrotny medalista w walkach rycerskich na arenie polskiej i międzynarodowej.

Michał Szczur

Digital Activation Lead, Mindshare

Digital Activation Lead w Mindshare Polska, Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 11 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych klientów Mindshare.

Artur Sztarbało

Creative Director, Kamikaze

Ma prawie 20-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i rozwiązań marketingowych. Karierę rozpoczął w 2003 w dziale obsługi klienta w agencji BBDO Warszawa, gdzie po kilku latach przeniósł się do działu kreacji na stanowisko Copywritera tworząc zespół z duńskim Art Directorem Jacobem Engbergiem. W 2012 r. dołączył do nowo powstałego oddziału koreańskiej agencji Cheil w Polsce obejmując funkcję Creative Directora, gdzie wraz z CEO odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim i europejskim.

Od 2015 r. przez kilka lat mieszkał w Paryżu, działając jako kreatywny freelancer. Stamtąd też włączył się w projekt budowy sieci agencji Brand New Galaxy jako Business Development Director. Po powrocie do Polski od 2021 roku kreatywnie wspierał agencje Focus Nation, agencję Bardzo i KHS.

Wśród klientów i marek, dla których pracował, znaleźli się m.in.: Samsung, Shell, Vectra, Lego, Lay’s, Pepsi, Snickers, Winterfresh, Orbit, Mercedes Benz, PZU, Telekomunikacja Polska, Kaufland, Velux, Gillette, 4F, Palette, Newsweek, Johnnie Walker czy Smirnoff.

Zuzanna Śleszyńska

Dyrektor kreatywna i współzałożycielka, Lettly

Współzałożycielka i dyrektor kreatywna agencji influencer marketingu Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Lauretka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.

Krzysztof Świerczyński

Product development manager, Polsat Media Biuro Reklamy, Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Manager w Polsat Media Biuro Reklamy odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Hubert Świtalski

Business Director, DoubleVerify

Od marca 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z Polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Roman Terelak

VP, Space Cat

Industries Z marketingiem związany prawie 14 lat. Zdobywał doświadczenie w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, zarządzając kampaniami dla największych marek. W latach 2014-2019 pracował w sieci Dentsu w spółkach Isobar, Posterscope i Dentsu X gdzie odpowiadał za zespoły obsługujące klientów agencji i zarządzał działami New Business. W 2020 roku dołączył do zespołu CEE TikToka jako Business Partnerships Manager pracując z markami technologicznymi, telekomunikacyjnymi i e-commerce. Do zarządu agencji Space Cat Industries, zajmującej się komunikacją z nowymi pokoleniami konsumentów i obsługą marek na TikToku, dołączył pod koniec 2021 roku. Zdobywca Innovation Awards, KTR, Effie i Golden Arrow.

Łukasz Walczak

Członek Zarządu, GetHero sp. z o.o.

Od 12 lat jestem związany z rynkiem reklamy, od 5 lat z sektorem influencer marketingu. Przez ten czas odpowiadałem za przygotowanie i realizację kampanii dla największych marek z polski i zagranicy – m.in. Samsunga, Danone, Philips, IKEA czy Hasbro. Pełnię funkcję członka zarządu i dyrektora handlowego wrocławskiej agencji GetHero. Prywatnie jestem wielkim fanem nowych technologii.

Paweł Ważyński

Managing Director, Resolution Poland (OMD Group)

Digital marketing expert. Wyspecjalizowany w obszarze biddable media, któremu poświęcił ostatnie 16 lat swojej kariery zawodowej. Trener Google Ads w Polsce. Koordynował kilkaset kampanii performance sprzedażowych i leadowych dla największych polskich i zagranicznych klientów. Współpracował z takimi markami jak m.in.: Aviva, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, BZWBK, Santander, PLL LOT, Provident, iTaxi czy Akzo Nobel. Kierowany przez niego zespół zdobył 2 statuetki Golden Arrow 2017 w kategoriach SEM i Marketing mobilny, 3 statuetki MIXX Awards 2017 w kategoriach Direct Response And Lead Generation, Mobile, Use Of Technology oraz 1 statuetkę Effective Mobile Marketing Awards (UK) w kategorii Most Effective Use of Data.

Rafał Wiewiórski

Ad Product & Solutions Marketing Director, Ringier Axel Springer Polska

Ma 16-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. Dysponuje ponad 7-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawców. Odpowiada za portfolio produktów reklamowych w ramach Ringier Axel Springer Polska jako Ad Product & Solutions Marketing Director. Wcześniej w Grupie ZPR Media/Time odpowiadał za produkty reklamowe oraz mediowe jako Dyrektor Produktu Mobile i Video.

Anna Witecka

Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Marta Wojciechowska

Senior PR, Influencers & Content Manager, Grupa spółek DANONE

Odpowiada m.in. za PR marek żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz Influencer Marketing. Specjalizuje się w działaniach z zakresu Brand PR, z branżą związana od ponad 17 lat. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a także (ze względu na zainteresowania prywatne) studiów podyplomowych Historia i Kultura Żydów Polskich na tej samej uczelni. Obecnie w trakcie studiów na kierunku Psychologia Zmiany na Uniwersytecie SWPS. Wierzy, że komunikacja to nie tylko storytelling, ale przede wszystkim storydoing – bo bez autentyczności nie ma szans na budowanie silnych i spójnych marek.

Piotr Wojtczak

Head of Digital Marketing, Intermarché Polska

Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszarów: e-commerce, digital marketingu oraz projektów lojalnościowych. Od 2016 r. związany z branżą retail.

Od 2019 r. współpracuje z Grupą Muszkieterów w Polsce z siecią spożywczą Intermarché.

W Intermarché odpowiada za łączenie świata online z offline.

Prowadzi projekty związane z budowaniem lojalności do marki, omnichannel, customer experience. Zawsze zorientowany na klienta.

Prywatnie: geek, pasjonat nowych technologii i fan Lecha Poznań.

Absolwent Mediaworkingu na Collegium da Vinci w Poznaniu, obecnie słuchacz na studiach EMBA. Od 2022 r. posiadacz certyfikatu DIMAQ.

 

Bartosz Wysocki

Chief Revenue Officer, Gazeta.pl – Agora

Z branżą reklamową związany od 20 lat a ściśle z branżą reklamową od ponad 2009 roku. Doświadczenie zdobywał w agencji reklamowej pracując z najważniejszymi markami w Polsce m.in. Skoda, Nivea, T-Mobile oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie pełni rolę CRO. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign. Prywatnie miłośnik kitesurfingu.

Dariusz Wyżga

Digital Manager, MASPEX

Head of Digital w MASPEX, gdzie pracuję już 2 lata mając pod sobą zespół 7 specjalistów wszystkich naszych marek. To zespół odpowiedzialny za wszystkie działania digitalowe w Grupie MASPEX.

Wcześniej 6 lat kierowałem działaniami digitalowymi w Agencji YOHO jako Head of Digital prowadząc projekty dla firm takich jak Royal Canin, Luxottica, Amway, Shell, Geberit, Mondelez, Valeo, Novo Nordisk i wielu innych. Wcześniej zdobywałem doświadczenie jako UI/UX designer oraz front-end developer.

Prywatnie: ex pro-gamer dywizji CS Frag Executors, “”psychofan”” nowych technologii, AI i urządzeń mobilnych.

Adam Zdeb

Creative Director, Brain Warsaw

Charyzmatyczny lider, kierujący działami kreacji od 7 lat. Jest odpowiedzialny za liczne projekty digital, ATL i BTL. Juror w wielu konkursach kreatywnych, m.in. Mixx Awards, Golden Arrow, Papaya Young Directors oraz Genius Universitatis. Prelegent Forum Marketingu Zintegrowanego. Wcześniej związany z Artegence, GPD oraz Leo Burnett. Kampanie, które Adam ma na swoim koncie to m.in.: „Bierz, co chcesz!” dla Desperadosa; Pepsi Movies (2023), Pepsi. Sięgnij Po Więcej (2021), Postaw Na Stół Pepsi (2020), To Pepsi Dla Ciebie (2019), Elfy Same W Domu (2019, 2020) i Poszukiwania Zaginionej Pepsi (2018), nagrodzona w Golden Arrow 2019 i Kreatura 2019; Bitwa O Neta (2019, nagrodzona Mixx Awards Europe 2020 – srebro w kat. CSR/Non-profit i srebro w kat, Social Media). Z wykształcenia filolog germański – absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.

Maciej Leonard Żybula

CEO, Bees & Honey

Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową.
Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

GRUPA ZIELONA GRUPA NIEBIESKA GRUPA CZERWONA GRUPA ŻÓŁTA
KATEGORIE: KATEGORIE: KATEGORIE: KATEGORIE:
Artificial Intelligence Games & eSport Consumer Experience Data Driven & Precision Marketing
Brand Awareness & Positioning Content Marketing Innovation Solution Limited Budget
Digital Public Relations Online Marketing with Influencer Launch MIXX for Good Purpose
Offline Digitizing Commerce Best Use of Social Media Performance Marketing
Joanna Berlińska Ignacy Bochiński Michał Brewczyński Marta Dunin
Krzysztof Dumbal Daniel Czok Dagmara Gadomska Jacek Dymkowski
Anna Gumkowska Michał Kawa Paweł  Gala Mateusz Garbarczyk
Iwona Jarosińska-Opiela Wojciech Kowalczyk Agnieszka Heidrich Roman Grygierek
Adam Kaliszewski Barbara Kucharczyk Adam Kręgielewski Anna  Iller
Marta  Markowska  Beata Magdziarz Maria Kuc-Jędrzejewska Sylwia Kaska
Maciej Musiał Krzysztof Majkowski Michał Małecki Patrycja Kościołowska
Dawid Pożoga Aleksander Mroczek Aleksandra Pastwa Adrianna Kubik
Damian Rezner Marek Myślicki Karolina  Pietz Drapińska Agnieszka  Kuczyńska-Pietrzyk
majkowski Rosłan Tomasz Perkowski Monika Rodriguez Jarosław Miszczak
Magdalena  Słoniewska Agnieszka Petla Magda Rokicka Marcin Niemczyk
Tomasz Stanek Anna Podskarbi Konrad Sochan Dagmara Olchowik
Agata  Struzik-Piasta Tomasz  Przeździecki Zuzanna Śleszyńska Sławomir Skowerski
Michał Szczur Anna Rodzik Roman Terelak Krzysztof Sobieszek
Marta Wojciechowska Artur Sztarbało Ania Witecka Krzysztof Szatecki
Bartosz Wysocki Krzysztof  Świerczyński Piotr Wojtczak Hubert Świtalski
Maciej Leonard  Żybula Łukasz Walczak Adam Zdeb Paweł Ważyński
Dariusz Wyżga Rafał Wiewiórski